English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

2009-04-19

Строителство с бамбук

В интернет пространството съществува доста информация за строителство с бамбук.Вижте клипа за да видите как се обработва бамбука.
А за тези който са по заинтересовани какви са основните методи за рязане и съединяване мога да предоставя един PDF фаил.Оставете си координатите на които мога да го пратя (e-mail,skype).Снимката е свалена от ТУК

2 коментара:

Sha Angreal on 19 януари 2011 г. в 5:36 каза...

А как мислиш, в България как ще реагират на климатичните условия малки архитектурни елементи като перголи, огради, беседки и т.н., направени от бамбук?

ANDREY on 19 януари 2011 г. в 9:19 каза...

здравей
не те разбирам в какъв смисъл климатични условия.аз преди време изработвах някой неща.например оградата която направих издържа само един сезон но беше декоративна и в едно заведение и клиентите не ги интересуваше много декорацията.другото което бях правил е нещо като беседка,не не знам как да го нарека бяха 4 вертикални и 4 хоризонтални бамбука и цялото това беше покрито с пердета.но аз така го бях направил че зимата се разглобяваше.но мисля че ако се обработи добре бамбука може да се остави и през зимата.
благодаря за интереса и ако имаш други жапроси питай

Публикуване на коментар

 

последвай ме

прибави

| More

посещения