English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

2009-04-23

Бамбуково кафе

Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците




Много интересен проект на факултета по архитектура в Шри Ланка.В по голяма част от архитектурата е използван бамбук.Това което ми направи впечатление че за отопление са вградили печка която гори с едно био гориво което доста силно навлиза на запад.За работата си използва преработена дървесина.Представлява гранули цената на който е доста ниска(тук в Испания около 0,20 цента за килограм).
Целия интериор на кафето е от бамбук-столове,шезлонги,лампи.
информацията е взета от ТУК .


Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

последвай ме

прибави

| More

посещения