English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

2009-05-31

Бамбукови дръжки за чанти

Представям ви една малка част от моделите на бамбукови дръжки който се произвеждат.По принцип разнообразието на форми е голяма и могат да се постигнат доста интересни форми.Това се дължи на факта че дръжките се произвеждат винаги от корена на бамбука а той е доста жилав и плътен.За да се огъне и обработи задължително трябва да се нагрее.Почти винаги се използва газова горелка.Още модели може да видите на една от страниците на производители на бамбукови аксесоари.



5 коментара:

Анонимен каза...

здравейте, как мога да си закупя от тези бамбукови дръжки?

ANDREY on 15 декември 2009 г. в 8:20 каза...

здравей.ами не съм се интересувал от пазара.но ако искаш ще се поразровя тук в Испания дали се продават.ако искаш остави някакъв мейл и ще ти отговоря до няколко дни

Анонимен каза...

здравейте, аз си помислих, че Вие продавате тези дръжки тук в БГ. На мен не ми трябват големи количества засега, тъй като все още нямам големи поръчки за чанти. Така, че едва ли ще ми е изгодно да ми се изпращат чак от Испания. Но все пак оставям своят мейл за връзка: lora2all@yahoo.com

Rossie on 30 май 2011 г. в 14:28 каза...

Здравейте,
виждам, че публикацията е стара, но ако сте открили къде в България продават такива дръжки за чанти, ще съм ви много благодарна да споделете. Последните дни съм обиколила доста магазини в София и не намирам никъде.

ANDREY on 3 април 2012 г. в 9:16 каза...

А ти не мислиш ли че е малко тъпо да правиш евтин спам без да ме питаш.

Публикуване на коментар

 

последвай ме

прибави

| More

посещения