English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

2009-05-31

Инструменти за обработка на бамбук

Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците


Това са основните инструменти използвани за обработка на бамбук.

Този инструмент се използва за разцепване на бамбука на  равни части.В зависимост от това колко ножове има се получават различен брой летви.


 

 Стандартен инструмент познат на всички често използван в обработката

 
 Газовата горелка е много често използвана.С нейна помощ се постигат приятен ефект на лакиран бамбук.

 

Този модел пили се използват за премахване на издатината при снатката от вътрешната страна на бамбука

 

 Сгъваемият трион е много удобен при работата при рязането на бамбука в гората и чистенето от клоните.
 

Тези се използват при  резба и по фини работи

 

Мини банцига и един вид мачете също се използват
 
Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

последвай ме

прибави

| More

посещения