English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

2011-11-30

Новата фен страница в facebook

Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците

В тази статия бих искал да обясня за първите ми впечатления от притежаването на фен страница.На първо място благодаря на всички които проявяват интерес към бамбука.Разбира се аз правя всичко това заради вас.Честно да си призная не очаквах такъв интерес.Например един от първите фенове веднага  качи свой снимки на бамбук които притежава в градината си.Разбира се не липсват и въпроси за отглеждането му.Скоро мисля да направя една серия от клипове с които по интересен начин да отговарям  на въпросите.Нещо друго което забелязвам от страна на българската публика е че се интересува от бамбука но не е толкова активна от към въпроси.Според  наблюдения от други фен страници западните читатели са доста по активни.Бих искал да ви помоля за по голяма активност,досаждайте ми аз затова съм направил тази страница:):):).
На страницата за момента може да откриете публикации от тази страница и от страницата за семена.Също така инфо за безплатни книги и клипчета  от youtube.

Ако искате да притежавате бамбук най-лесния начин е да си купите семена от магазинчето тук

И моля станете ми фен във фейсбук и с това ще ми помогнете за развиването на страниците

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

последвай ме

прибави

| More

посещения